در این مقاله ، ما با معرفی پنج روش ساده به شما کمک می کنیم تا اتاق خواب خود را به نحو مدرنی دکوراسیون کنید. با ما همراه باشید.

دکوراسیون ساده اتاق خواب2

برای بسیاری از افراد، اتاق خواب مکانی در خانه است که در آن بیشتر به احساس آرامش و راحتی نیاز دارند. از نظر بسیاری از طراحان حرفه ای قلب خانه در نظر گرفته می شود، اگر به دنبال طراحی یک محیط خانه مناسب برای آرامش و حفظ زیبایی شناسی مثبت هستید، مهم است که به انرژی این فضا توجه زیادی داشته باشید.

همانطور که گفته شد، بسیاری از مشتریان اغلب پس از مدتی با این موضوع مواجه می شوند که از طراحی اتاق خواب خود خسته می شوند. حتی اگر فضای اتاق خواب عالی را برای مشتری خود طراحی کنید  ، گاهی اوقات پس از حدود یک سال، فضا شروع به پیش پا افتاده و یکنواخت شدن می کند.

دکوراسیون ساده اتاق خواب3
دکوراسیون ساده اتاق خواب6

اگر این مشکلی است که شما یا مشتری‌تان متوجه آن می‌شوید، چند راه‌حل سریع و ارزان وجود دارد که می‌توانید برای آوردن زندگی تازه و انرژی جدید به اتاق استفاده کنید.

no. 1

Add a Rug

اضافه کردن فرش

دکوراسیون ساده اتاق خواب5

این ممکن است یکی از ساده ترین راه ها برای به روز رسانی اتاق در چند دقیقه باشد. بسیاری از مردم هنگام طراحی فضای خود فرش های تکه ای را فراموش می کنند، اما آنها می توانند یک قطعه عالی برای تکمیل واقعی یک اتاق باشند.

اگر احساس می کنید دکوراسیون اتاق خواب شما خسته کننده است، می توانید با انتخاب طرح فرش خلاقیت به خرج دهید و طرحی را انتخاب کنید که زندگی پر جنب و جوشی را به اتاق می بخشد. مشتریان همچنین اغلب به طراحان مراجعه می کنند تا به آنها کمک کنند تا ظاهر و احساس اتاق را در طول فصول تازه کنند تا احساس آب و هوای مناسب تر داشته باشند، و تعویض فرش های انتخابی شما نیز می تواند راهی عالی برای انجام این کار باشد – چیزی رنگارنگ و روشن را برای تابستان در نظر بگیرید. شگ سفید و خزدار در طول ماه های برفی زمستان.

no. 2

Adjust Your Lighting Options

تعویض نورپردازی اتاق

دکوراسیون ساده اتاق خواب4

 تعویض وسایل روشنایی و نور یکی دیگر از راه های فوق العاده ساده برای بهبود فوری اتاق خواب مشتری است. انتخاب یک نورپردازی منحصر به فرد، لوستر یا وسایل، یک عنصر بصری غیرمنتظره را به اتاق اضافه می کند و به مشتری چیزی جدید و سرگرم کننده می دهد تا هنگام ورود به فضا، روی آن تمرکز کند.از شر آویز نورپردازی کهنه خلاص شوید و به جای آن یک سایه، لوستر یا آویز منحصر به فرد را امتحان کنید.

no. 3

Try An Accent Wall

ایجاد دیوار متفاوت

دکوراسیون ساده اتاق خواب13

اگر مشتریان شما کاملاً آماده نیستند که کل اتاق خود را مجدداً رنگ آمیزی کنند، ببینید آیا آنها علاقمند به امتحان یک دیوار با طرح و رنگ متفاوت و متضاد هستند یا خیر. این یک راه عالی برای افزودن فضایی جذاب به یک اتاق بدون رنگ آمیزی مجدد کامل آن اتاق است. برخی از طراحان حتی به سراغ سقف متمایز می روند که یکی دیگر از گزینه های منحصر به فرد کردن طرح اتاق است.

no. 4

Add Some Greenery

کمی فضای سبز اضافه کنید

دکوراسیون ساده اتاق خواب7

اگر مشتریان شما به دنبال چیزهای جدیدی در اتاقی هستند که شروع به کسل کننده شدن می کند، اما آنقدر جسور نیستند که متعهد به تغییر بزرگی مانند دیوارهای رنگ شده یا تاسیسات نورپردازی جدید شوند، تزئین با گیاهان راهی فوق العاده برای نفس کشیدن به معنای واقعی کلمه است. زندگی در یک اتاق از یک گیاه بزرگ در گوشه اتاق گرفته تا چند گلدان کوچک روی میز کنار تخت، یک راه بسیار ارزان و شاد برای روشن کردن هر فضای داخلی است.

no. 5

Swap Out the Pillows and Blankets

بالش ها و روتختی را عوض کنید

دکوراسیون ساده اتاق خواب

تغییر بالش و روتختی برای مطابقت با فصل یک راه واقعا بصری برای به روز رسانی دکوراسیون اتاق خواب در طول سال است. این نه تنها می تواند به راحتی اتاق خواب بسته به آب و هوا (و متعاقباً متریالی که می توانید بر اساس آن انتخاب کنید) کمک کند، بلکه راه بسیار خوبی برای به روز رسانی پالت رنگ اتاق شما در طول سال است زیرا الگوهای جدید سرگرم کننده و طرح های رختخواب را با هم ترکیب می کنید.