آزمون آنلاین

به آزمون رایگان حسابداری مقدماتی  خوش‌آمدید

لطفا ایمیل خود را وارد نمایید

با فشردن دکمه شروع آزمون می توانید آزمون رایگان حسابداری مقدماتی مشابه امتحانات فنی و حرفه ای را شروع کنید ، مدت زمان برگزاری امتحان ، 40 دقیقه است و تعداد سوالات آزمون 40 سوال است ، شما تا انتهای آزمون و فشردن دکمه پایان آزمون ، امکان برگشت به سوالهای قبلی و تصحیح جوابهای قبلی خود را دارید 

در پایان آزمون نمره امتحان شما تصحیح میشود و در صورتیکه نمره بالای 70 درصد بیاورید قبول و در غیر این صورت مردود میشوید. تعداد دفعاتی که به سوالات آزمون جواب می دهید نا محدود است و آزمون حسابداری مقدماتی با سوالهایی از منبع سوالات سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میشود و برای امتجان کردن و بازآفرینی شرایط تست که در روز امتحان با آن مواجه خواهید شد بسیار مناسب است.

نمونه سوالات حسابداری مقدماتی در این مرحله شامل 40 سوال میشود که در هر مرحله برگزاری آزمون ترتیب آنها عوض شده و حالت جدیدی از سوالات ایجاد میکند.

تصحیح سوالات به صورت کامپیوتری انجام می شود و نتیجه در پایان آزمون اعلام خواهد شد.

با آرزوی موفقیت شما عزیزان درنمونه آزمون حسابداری مقدماتی ، لازم به ذکر است که میتوانید از مطالب بسیار حرفه ای و مهمی که در منوی مطالب سایت تتولیتی قرار گرفته استفاده نمایید و بینش خود را حرفه ای تر نمایید .

بسیار خرسند میشویم که ما را از نقطه نظرات خود در بخش ارسال نظرات پایین هر صفحه مطلع نموده و ما را در هرچه بهتر شدن این سایت یاری نمایید.