sleeping best direction
آیا بهترین جهت صحیح خوابیدن را از لحاظ فنگ شویی میدانید؟
اهمیت خوب خوابیدن و خواب با کیفیت بر هر کسی که با علوم جدید و فیزیولوژی بدن آشنایی داشته باشد واضح و بدیهی است.

علم باستانی فنگ شویی آسیای شرقی که بر اساس ستاره شناسی و نجوم و نسبت دادن صور فلکی و موقعیت ستارگان با شخصیت متولدین سالهای مختلف شکل گرفته است، موارد بسیاری از زندگی را مانند چیدمان صحیح وسایل خانه ،طراحی داخلی خانه ، روابط انسانی و حتی جهت صحیح خوابیدن را که باعث افزایش تعادل نیروهای درونی بدن میشود به شما یاد میدهد.

برای تعیین جهت صحیح جهت صحیح خوابیدن خود باید ابتدا کد حهانی فنگ شویی خود را با وارد کردن تاریخ تولد میلادی خود و جنسیت خود از طریق دکمه زیر در نرم افزاری که ما طراحی کرده ایم به دست آورید.

اکنون، بیایید در مورد مطلوب ترین جهت خواب شما صحبت کنیم. با اشاره به تصویر بالا، موقعیتی که باعث آرامش‌بخش‌ترین خواب شبانه می‌شود این است که تاج تخت خود را باتوجه به عدد فنگ شویی به دست آمده و با توجه به جدول زیر تنظیم کنید.

بهترین جهت F4 است که در صورت امکان باید جهت سر خود را در هنگام خوابیدن به آن سمت قرار دهید. پس از آن F3 (انتخاب دوم شما) و F2 (انتخاب سوم شما). اگر چه F1 مطلوب تر از H1 تا H4 است، خوابیدن به سمت جهت F1 شما ممکن است باعث بی خوابی شود. این به این دلیل است که ضمیر ناخودآگاه شما با همان سرعتی که بیدار هستید به کار خود ادامه می دهد. ناتوانی ناخودآگاه اغلب اوقات باعث بی خوابی می شود.

حال که عدد فنگ شویی خود را به دست آوردید بهترین جهت صحیح خوابیدن شما به صورت زیر است:
عدد فنگ شویی
جهت صحیح
1
شمال
2
جنوب غربی
3
شرق
4
جنوب شرقی
6
شمال غربی
7
غرب
8
شمال شرقی
9
جنوب
همچنین میتوانید پس از تنظیم جهت صحیح خواب خود بر اساس فنگ شویی ، قبل از خواب اندکی به موسیقی فنگ شویی گوش دهید ، ما برای شما کلکسیونی از موسیقی مدیتیشن و فنگ شویی آماده کرده ایم که با کلیک دکمه زیر میتوانید دسترسی پیدا کنید.