NAJMEH HEIDARI

ACADEMY

since 2018

PHI   ACADEMY ARTIST

به آزمون رایگان آرایشگر دایم صورت زنانه 3 خوش‌آمدید.
برای شروع آزمون ، دکمه بعدی را کلیک کنید.

لطفا ایمیل خود را وارد کنید

آزمون آرایشگر دایم زنانه شماره سوم فنی و حرفه ای

با فشردن دکمه شروع آزمون می توانید آزمون آنلاین آرایشگر دایم صورت زنانه مشابه امتحانات فنی و حرفه ای را شروع کنید ، مدت زمان برگزاری امتحان ، 30 دقیقه است و تعداد سوالات آزمون 40 سوال است ، که به صورت تصادفی انتخاب میشود ، شما تا انتهای آزمون و فشردن دکمه پایان آزمون ، امکان برگشت به سوالهای قبلی و تصحیح جوابهای قبلی خود را دارید

در پایان آزمون نمره امتحان شما تصحیح میشود و در صورتیکه نمره بالای 70 درصد بیاورید قبول و در غیر این صورت مردود میشوید. تعداد دفعاتی که به سوالات آزمون جواب می دهید نا محدود است و آزمون آنلاین آرایشگر دایم صورت زنانه با سوالهایی از منبع سوالات سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میشود و برای امتحان کردن و بازآفرینی شرایط تست که در روز امتحان با آن مواجه خواهید شد بسیار مناسب است.

نمونه سوالات آرایش دایم صورت زنانه در این مرحله شامل 40 سوال میشود که در هر مرحله برگزاری آزمون ترتیب آنها عوض شده و حالت جدیدی از سوالات ایجاد میکند.

تصحیح سوالات به صورت کامپیوتری انجام می شود و نتیجه در پایان آزمون اعلام خواهد شد.

با آرزوی موفقیت شما عزیزان درنمونه آزمون آنلاین آرایشگر دایم صورت زنانه ، لازم به ذکر است که میتوانید از مطالب بسیار حرفه ای و مهمی که در منوی مطالب سایت تتولیتی قرار گرفته استفاده نمایید و بینش خود را حرفه ای تر نمایید . بسیار خرسند میشویم که ما را از نقطه نظرات خود در بخش ارسال نظرات پایین هر صفحه مطلع نموده و ما را در هرچه بهتر شدن این سایت یاری نمایید.

permanent makeup tests

آزمون جامع آرایشگر دایم

permanent makeup tests

آزمون آرایشگر دایم سوم