مدل تتو بدن طرح چینی

در این مدل تتو بدن فرمها و المانهایی از طراحی و نقاشی آسیای شرقی استفاده میشود که اغلب شامل مدل های اساطیری خوش رنگ و پر ازنقشها و رنگهای شاد ، طبیعی و چشم نواز است.

مدل های تتو بدن آسیای شرقی عمدتا از فرمهای پیچیده و منحنی وار الهام گرفته از فرمهای طبیعی درختان متاثر است که به وفور در طبیعت غنی و سرسبز کشورهایی مانند چین ، ژاپن و تایلند دیده می شود. هنرمندان تتو آرتیست متاثر از فرهنگ و طبیعت غنی این کشورها سعی در خلق آثار زیبایی در زمینه تتو بدن کرده اند که تم های فرهنگی آسیای شرقی مثل اژدها را با فرمهای طبیعی اطراف ترکیب نموده وبه بیان بصری زیبا وتتوهای بدن چشم نوازی دست پیدا کنند.

در زیر می توانید نمونه های زیبایی از الگوهای تتو بدن آسیای شرقی را ملاحظه نمایید.

مدل تتو بدن آسیای شرقی

در زیر می توانید نمونه های زیبایی از الگوهای تتو بدن آسیای شرقی را ملاحظه نمایید.

مدل تتو بدن آسیای شرقی

در زیر می توانید نمونه های زیبایی از الگوهای تتو بدن آسیای شرقی را ملاحظه نمایید.

مدل تتو بدن طرح سرخپوستی

این مدل طرح های تتو بدن که سعی در به نمایش گذاشتن فرهنگ و المانهای بومی و زیستی سرخپوستان بومی آمریکایی دارد ، مدلی جذاب و بسیار پرطرفدار برای علاقمندان به طبیعت ناب و زندگی همساز با طبیعت قبیله ای که اصل اول آن احترام به طبیعت است را ارایه می کند.خصوصا در این دوره که توجه همگان به سوی حفاظت از محیط زیست جلب شده است ، این سبک تتو بدن بسیار ترندی و مد روز است.

در زیر می توانید نمونه های زیبایی از الگوهای تتو بدن سرخپوستی را ملاحظه نمایید.

مدل تتو بدن طرح حیوانات

این مدل از تتو بدن ، شامل طرحهای زیبایی از حیوانات خانگی و وحشی است و مورد توجه افراد با سلایق مختلفی مانند حامیان و دوستداران حیوانات است. طرح تتو حیوانات خانگی مانند سگ ، گربه و پرندگان از زمره مورد توجه ترین مدل های تتو بدن برای دوستداران حیوانات خانگی هستند. طرح حیوانات وحشی مانند عقاب،شیر ، ببر ، گرگ و … نیز هم مورد توجه دوستداران طبیعت و همچنین افرادی که تتوهای با قدرت طبیعی را می پسندند ، قرار دارند.

در زیر می توانید نمونه های زیبایی از الگوهای تتو بدن با طرح حیوانات را ملاحظه نمایید.

مدل تتو بدن طرح قبیله ای

این مدل بیانگر ساده ای برای عواطف ناب بشری موجود در میان قبایل بدوی دور از تکنولوژی های روز بشری را بیان می کند. طرحهای تتو بدن قبیله ای معمولا بیانگر قدرت ، همسازی با طبیعت ، ترس  و عواطف ناب و اولیه انسانی هستند. بیشترین طرحهای مورد توجه تتو بدن قبیله ای بیشتر به تم های قبایل آفریقایی و آمریکای جنوبی می شوند.

در زیر می توانید نمونه های زیبایی از الگوهای تتو بدن با طرح قبیله ای را ملاحظه نمایید.

مدل تتو بدن طرح گل و پروانه

طرح گل و پروانه یکی از مورد توجه ترین انواع طرح تتو برای افرادی با روحیه رمانتیک تر است و خصوصا در میان خانم ها بسیاری طرفدار این سبک تتو هستند. طرح گل و پروانه در ابعاد مختلفی قابل اجراء است و  در هر دو اندازه کوچک و بزرگ  زیبایی و جذابیت دارد. از نکات جالب طرح تتو بدن طرح گل و پروانه این است که این طرح در قسمتهای بسیار متنوعی از بدن قابلیت اجراء دارد.

در زیر می توانید نمونه های زیبایی از الگوهای تتو بدن با طرح گل و پروانه را ملاحظه نمایید.

برای دیدن نمونه های کامل مدل تتوی بدن گل های  ماه تولد که یکی از جدیدترین ترندهای روز تتو در جهان است میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر مقاله منتشر شده در این سایت را مطالعه نمایید.

طرح های مختلف دیگری برای تتو بدن نیز وجود دارند مثل تتوی اسامی ، تتوی جملات ، تتوی اشکال ترسناک ، تتوی طرحهای فانتزی و کارتونی و …. که سعی میکنیم در مقالات دیگری در آینده مورد بررسی قرار دهیم ، ما را در جریان نظرات سازنده خود در مورد این مقاله قرار دهید.