اسکالپ سر

میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر چگونه میتواند به شما کمک کند؟

از داشتن اعتماد به نفس پایین به دلیل ریزش مو خسته شده اید؟ چه به خاطر ریزش موی طبیعی زنانه ، چه به خاطر عوارض درمانی پزشکی و چه به علت یک تجربه آسیب زا که باعث زخم شدن پوست سرشما شده است. میکروپیگمنتیشن پوست سر راه حلی است که بدنبال آن بوده اید. سایر درمان های ریزش مو ، رفع موقت یک مشکل طولانی مدت است و برخی از آنها عوارض جانبی قابل توجهی دارند. فقط در چند روش درمانی ساده می توانید ساختار موی موجود را بسازید و ظاهری کاملاً جدید و جذاب به دست آورید.

اگر از انواع رایج ریزش مو که در زیر ذکر شده رنج می برید ، میکروپیگمنتیشن پوست سر راه حل مناسب شماست.

  • ریزش مو با الگوی زنانه (FPHL): ریزش طبیعی مو که معمولاً توسط هورمون ها ، افزایش سن ایجاد می شود و بیشتر تحت تأثیر وراثت است.

  • آلوپسی آریتا: ریزش مو به دلیل سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله می کند ، که معمولاً با استرس شدید شروع می شود.

  • ریزش مو به دلیل شوک ناگهانی به فولیکول مو که معمولاً از شیمی درمانی و سایر داروها در درمان های سرطان یافت می شود.

  • آلوپسی کششی: ریزش مو در اثر حالت دادن و کشیدن بیش از حد مو ایجاد می شود. مدل های مویی مانند نوارهای بافتنی ، دم اسبی ، شینیون همگی نمونه هایی از حالت دادن مو هستند که می توانند در ریزش موی زنان نقش داشته باشند.

اسکالپ موی سر

مراحل اجرای میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر چگونه است؟

جلسات درمان معمولا 2 تا 3 جلسه است که البته بستگی به افراد مختلف و حجم ریزش موی سر در آن نواحی دارد.در ابتدا نقشه دقیقی از محل های ریزش مو و استراتژی اسکالپ سر ترسیم می گردد.در ابتدا درمان با افزودن سایه های ظریف مو که دقیقا رنگ طبیعی موی شما را شبیه سازی می کنند شروع می شود . برای داشتن جلوه ای طبیعی تر ، به تدریج با افزودن فولیکول های مو جزئیات بیشتری افزوده می شود .بعد از اولین تزریق های جوهر ، کمی سرخی و حساسیت در پوست سر طبیعی است ، اما به زودی این حساسیت ها برطرف میگردد.در دومین جلسه میکروپیگمنتیشن پوست سر ، سایه های تیره ای برای دستیابی به ظاهر بصری سه بعدی فولیکول های مو اعمال می شود. جزئیات بیشتری اضافه می شود ، و شما شروع به دیدن نتیجه دلخواه خود خواهید کرد. اگر می خواهید رنگ میکروپیگمنتیشن کمی تیره تر شود ، در این زمان می توانید درخواست خود را مطرح کنید.

در فیلم زیر خلاصه ای از میکروبلیدینگ سر یا اسکالپ سر را مشاهده می کنید.