online beauty exam

به آزمون آنلاین آرایش و پیرایش زنانه خوش‌آمدید
برای شزوع آزمون دکمه بعد را بفشارید.

ایمیل خود را جهت ارسال نتیجه وارد کنید

با فشردن دکمه شروع آزمون می توانید آزمون رایگان آرایش و پیرایش زنانه مشابه امتحانات فنی و حرفه ای را شروع کنید ، مدت زمان برگزاری امتحان ، 30 دقیقه است و تعداد سوالات آزمون 40 سوال است ، شما تا انتهای آزمون و فشردن دکمه پایان آزمون ، امکان برگشت به سوالهای قبلی و تصحیح جوابهای قبلی خود را دارید
در پایان آزمون نمره امتحان شما تصحیح میشود و در صورتیکه نمره بالای 70 درصد بیاورید قبول و در غیر این صورت مردود میشوید. تعداد دفعاتی که به سوالات آزمون جواب می دهید نا محدود است و آزمون آرایش و پیرایش زنانه با سوالهایی از منبع سوالات سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میشود و برای امتجان کردن و بازآفرینی شرایط تست که در روز امتحان با آن مواجه خواهید شد بسیار مناسب است.
نمونه سوالات آرایش و پیرایش زنانه در این مرحله شامل 40 سوال میشود که در هر مرحله برگزاری آزمون ترتیب آنها عوض شده و حالت جدیدی از سوالات ایجاد میکند.
تصحیح سوالات به صورت کامپیوتری انجام می شود و نتیجه در پایان آزمون اعلام خواهد شد.
با آرزوی موفقیت شما عزیزان درنمونه آزمون آرایش و پیرایش زنانه ، لازم به ذکر است که میتوانید از مطالب بسیار حرفه ای و مهمی که در منوی مطالب سایت تتولیتی قرار گرفته استفاده نمایید و بینش خود را حرفه ای تر نمایید .
بسیار خرسند میشویم که ما را از نقطه نظرات خود در بخش ارسال نظرات پایین هر صفحه مطلع نموده و ما را در هرچه بهتر شدن این سایت یاری نمایید.